Zo namen de bestellingen van Vitaminstore met 48% toe #adv

Zo namen de bestellingen van Vitaminstore met 48% toe #adv

Vitaminstore probeert in haar marketing echt de persoonlijke aandacht van haar winkels door te laten klinken. Ook met een magazine dat verschijnt in een oplage van 450.000 exemplaren per jaar. Dit blad vormt een effectief onderdeel van de marketingmix. Dankzij de betere segmentatie via het product ‘Klant in beeld’ van PostNL schoot de conversie omhoog.

Oprichter Alain Vermeulen vertelt meer over het effect van persoonlijke aandacht:

Aandacht van je doelgroep pakken? Ondernemers aan het woord.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.