Zo groeide BBQ-merk the Bastard hun e-maildatabase met 234% binnen 6 maanden #adv

Zo groeide BBQ-merk the Bastard hun e-maildatabase met 234% binnen 6 maanden #adv

In dit whitepaper lees je hoe een e-mailmarketingstrategie gericht op het geven van de ultieme BBQ-ervaring bijdroeg aan meer klantloyaliteit. Ontdek welke stappen zijn genomen die leidde tot een groei van de e-maildatabase met 234% en een gemiddelde openratio van 73% op de nieuwsbrief.

Download het whitepaper


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.