Zeventien nominaties voor Effie

13 april 2004, 15:40

De jurering voor de Effies heeft zeventien nominaties opgeleverd. Pas tijdens de uitreiking zal bekend worden gemaakt welke van deze campagnes ook daadwerkelijk met een Effie worden beloond voor de meest effectieve communicatiecampagne van 2003. De Effies worden uitgereikt op 8 juni.

De nominaties op een rij:

  • Senseo: nieuw systeem van koffiezetten. Douwe Egberts Nederland, WAAC’s design & consultancy

  • Het mooiste stukje Amsterdam. Westland Kaasspecialiteiten, N=5 communicatie-adviesbureau

  • Orange introductiecampagne. Orange Nederland NV, Red Cell Not Just Film

  • Nieuw in de Dikke van Dale: ontzorgen. Achmea, DDB Amsterdam

  • Van verfrissing naar oppepper. Dubbelfriss, Riedel Drinks, DDB Amsterdam, DJAP

  • Van VacanceSelect naar VacanceSelect.nl. VacanceSelect.nl, P-nuts Advertising

  • Red de kindertelevisie. MTV Networks/Nickelodeon, 707 Brand Communications

  • Licht aan. Daar kun je mee thuis komen. Verlicht fietsen, Ministerie van Verkeer & Waterstaat, Roorda Boudestein Verbeek

  • La Trappe. Leven in de brouwerij met 15 seconden stilte. Brouwerij de Koningshoeven, S-W-H

  • Xylifresh White. Voor blijvend witte tanden. RBV Leaf, S-W-H

  • Zonde als je iets in huis hebt, maar het niet gebruikt. Multikabel, Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera

  • Direct Resultaat. Ohra, Van Walbeek Etcetera & Van Wanten Etcetera

  • Het is tijd voor een bank die het anders doet. Rabobank, Ubachs Wisbrun

  • Drop is weer Venco en zo hoort het ook. RBV Leaf, S-W-H

  • Stop Aids Now. WWAV van Rooij, Imagine’

  • Rexona Idols Campagne 2002/2003. Lever Faberg? Nederland, Draft

  • Pringles Holland. Procter & Gamble, GreyCell

Bron:

Nieuwsbrief Incentive

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!