Je bekijkt een artikel van

Zet jouw marketingcampagnes efficiënter en effectiever in #adv

1 april 2021, 08:55

De beslissingen die consumenten maken worden voornamelijk aangestuurd door onbewuste processen in het brein. Consumenten zeggen vaak het één en doen toch het ander. Dat is niet omdat ze liegen, maar omdat ze slechte voorspellers zijn van hun eigen gedrag. Met behulp van neuromarketing kan je het gedrag van de consument beter begrijpen en voorspellen. Je krijgt namelijk zicht in welke intuïtieve, emotionele en onbewuste processen zorgen voor het gedrag van een consument. Met deze kennis kan je jouw marketingcampagnes veel efficiënter en effectiever inzetten. Ben je benieuwd hoe je jouw marketingcampagnes effectiever kunt maken? Doe dan mee aan de NIMA Mastercourse: Neuromarketing van 6 april.

Schrijf je nu in

NIMA is de beroepsvereniging voor marketeers in Nederland. We brengen professionals samen om van elkaar te leren, nieuwe perspectieven te ontdekken en het vak verder te brengen. Dat doen we via opleidingen, events, certificering en sterke communities waarin marketeers op elk niveau elkaar inspireren. Onze NIMA Academy biedt een breed aanbod aan marketingtrainingen en (bij)scholing. Daarnaast kun je bij ons examen doen op NIMA A-, B- of C-niveau en je professionele groei zichtbaar maken. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Word onderdeel van een netwerk dat marketing vooruithelpt. Sluit je aan bij NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!