Word sponsor van het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014!

Word sponsor van het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014!

Al vanaf 2006 publiceren we jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek, hét naslagwerk voor iedereen die met online marketing te maken krijgt. Het boek geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing van het afgelopen jaar. In meer dan 300 pagina’s leggen we per onderwerp uit wat het is, waar de markt op dit moment staat en blikken we vooruit met verschillende trends. Voor een beperkt aantal sponsoren bieden we in het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014 diverse mogelijkheden om bij een groot online-minded publiek onder de aandacht te komen.

Indeling

Het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014 is verdeeld in dertien hoofdstukken, te weten:

  1. E-business
  2. Online advertising
  3. Affiliate marketing
  4. E-mailmarketing
  5. Zoekmachine marketing
  6. Mobile marketing
  7. Social media marketing
  8. Online video
  9. Online branding & PR
  10. E-commerce
  11. Usability & design
  12. Customer service
  13. Webanalytics

Elk hoofdstuk beslaat drie delen, nl:

  • wat is het
  • waar staan we
  • waar gaan we naartoe?

Daarnaast voegen we bij diverse hoofdstukken cases, praktische how-to's en interviews met experts toe. Zo geeft het M! Jaarboek 2013-2014, dat eind mei zal verschijnen, een flinke update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Mogelijkheden

Voor een selecte groep sponsoren bieden we verschillende mogelijkheden om zichtbaarheid te creëren. Met een eerste oplage van meer dan 5.000 stuks bereik je een groot gedeelte van de online marketeers en beslissers aan klant- en bureauzijde. Daarnaast maken scholen ook gretig gebruik van de kennis die we in het boek verwerken.

De mogelijkheden voor profilering bestaan uit o.a.

  • een advertentie bij een hoofdstuk naar keuze (zie bovenstaande afbeelding);
  • een case in een hoofdstuk naar keuze;
  • jaarboeken met een customized cover;
  • een boekenlegger in alle gedrukte jaarboeken;
  • de afname van meerdere exemplaren tegen een scherpe prijs.

Vind je dat jouw organisatie relevant is voor de lezers van het Jaarboek? Of wil je meer informatie over andere sponsormogelijkheden? Neem dan contact op met Emile Peters via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Is het ook mogelijk om als student het jaarboek te bestellen? Zou het graag gebruiken als literatuur voor mijn studie.

    geplaatst op
  • "Voor een beperkt aantal sponsoren bieden we in het Marketingfacts Jaarboek 2012 diverse mogelijkheden om bij een groot online-minded publiek onder de aandacht te komen."

    Dan zijn jullie lekker op tijd ;-)

    geplaatst op
  • @Lotte: jawel, kijk in de webshop voor de editie van 2012. En je kunt de voorinschrijving voor de editie 2013-2014 hier vinden.

    geplaatst op
  • @Floris: hmm, typisch gevalletje copy/paste zonder koppie. Heb het aangepast, dank!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.