Wijnand Jongen: DM man van het jaar 2006

25 april 2006, 17:16

Wijnand JongenVanavond is Wijnand Jongen, directeur van de branchevereniging Thuiswinkel.org uitgeroepen tot DM van het jaar 2006. Hij neemt hiermee de titel over van Marianne Robben. De jury prees hem vooral om zijn inzet voor de Thuiswinkel.org en de branche in het algemeen.

De uitreiking van de titel vond plaats in Club Storm en was georganiseerd door TPG Post in samenwerking met de DDMA. De andere genomineerden waren: Ruud van Munster (Shell), Ton Timmermans (De Friesland Zorgverzekeraar) en Frans Reichardt (Holy Cow! Direct Communications).

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Kon er helaas niet bij zijn vanavond (had zelf een presentatie bij PIM), maar uiteraard gefeliciteerd Wijnand!


    25 april 2006 om 19:33
    Suzan Fluitman

    Van harte gefeliciteerd Wijnand! Goede prestatie; mag je trots op zijn.


    26 april 2006 om 05:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!