What’s trending in branding #ADV

30 september 2015, 12:30

“De laatste tijd word ik, drs. Andy Mosmans, nogal eens gevraagd om te vertellen over de laatste ontwikkelingen in branding. Ik ontwikkelde zodoende de presentatie ‘What’s trending in branding’. Over merken en hoe zij moeten en kunnen innoveren. Een sterk merk worden is een, het blijven is twee.“ Op donderdag 8 oktober spreekt Andy op het evenement ‘Destination: Future’ over branding binnen de context van digitalisering en marktontwikkelingen. Wil je hierbij aanwezig zijn? Meld je dan snel aan!

In een wereld die lijkt te draaien om big data, waardecreatie en netwerk economieën, stelt AOG School of Management de ‘hoe’-vraag. Hoe zet u big data in bij waardecreatie? Hoe hebben veranderende verdienmodellen invloed op uw marketing? En hoe blijf je een sterk merk binnen de netwerkeconomie? Tijdens het inspiratieseminar Destination: Future op 8 oktober aanstaande, gaan we met onze sprekers op zoek naar antwoorden. We nemen u mee in nieuwe ontwikkelingen en geven u handvatten om verder te bewegen in uw eigen digitale transities.

Aanmelden?

U kunt zich aanmelden via het aanmeldingsformulier. Kosten voor deelname zijn € 75 per persoon. Alumni en deelnemers van AOG School of Management en hun introducees betalen slechts € 50.

Graag tot ziens op 8 oktober!

De stichting Academische Opleidingen Groningen, waar AOG School of Management onderdeel van uitmaakt, is op 29 augustus 1988 opgericht door het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Ons doel is u te inspireren uw waarnemingsvermogen aan te scherpen, en daar hebben we inmiddels 25 jaar ervaring in. Door u te laten kijken door een grote verscheidenheid aan academische brillen leert u samen 'Verder Denken', zodat een compleet en helder beeld ontstaat.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!