Werkloze Duitser plaatst CV op billboard

17 februari 2003, 21:51

imageDe werkloze Duitser marketeer Marco D?hrkopp (34) plaatste met succes zijn CV op een billboard in Hamburg. Nadat eerdere pogingen om een baan te vinden mislukten besloot hij voor deze creatieve oplossing en kreeg prompt meer dan 100 aanbiedingen.

D?hrkopp betaalde 300 Euro om zijn 10 m^2 billboard gedurende 10 dagen te plaatsen op een drukke locatie in Hamburg (63,000 auto’s/dag).

D?hrkopp is overigens niet de eerste die billboards inzet om aan het werk te komen. In Los Angeles is dit eerder gedaan.

Bronnen:

http://www.ntv-news.de/

http://www.abendblatt.de/

http://de.biz.yahoo.com/

http://www.ananova.com/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!