Week 46/2012 Viral Friday: Red Bull, Samsung & John Lewis

Week 46/2012 Viral Friday: Red Bull, Samsung & John Lewis
, SDIM
@reach

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met SocialMedia8, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week campagnes van Red Bull, Samsung & John Lewis. Heb je een tip? Stuur 'm op!

The Athlete Machine

Red Bull is on fire! Neem de Red Bull Stratos-campagne een paar weken geleden, daarnaast Human-Powered Freerunning Machine en nu weer deze geweldige video: The Athlete Machine met meer dan 5,6 miljoen views in 5 dagen.

Overly Attached Computer

Internet memes komen en gaan, sommige blijven iets langer en sommige worden zelfs een commercieel succes. Is dat goed of slecht voor de memes? Dat is aan jou om te beslissen. Deze week heeft Samsung de meme: Overly Attached Girlfriend gebruikt in een nieuwe viral. De video heeft reeds 2,1 milloen views binnen 4 dagen.

John Lewis

John Lewis is terug met een nieuwe Kerst reclame, de 2012 editie. Het is schattig, aandoenlijk en heeft meer dan 1,5 miljoen views sinds 9 november. Er is al een spoof gemaakt, ook cool maar een beetje NSFW.

DSLR Gear

We zien ze allemaal wel eens. Toeristen die van bijna alles foto's maken van alle mogelijke hoeken, macro freaks, zichzelf fotograferende duckface meisjes etc. Sony heeft een fantastische campagne bedacht in Australië. Deze video is pas 3 dagen online en heeft al meer dan 635.000 views.

Your Mo Will Get Fuller with Nick Offerman

Movember is er al een tijdje en laten we wel wezen, niet elke man heeft een mooie, volle snor na twee weken. Maar aarzel niet en maak je geen zorgen, Movember beloofd: Hij wordt voller! Een nieuwe schitterende video door Made Man met Nick Offerman om dit doel te steunen met 530.000 views in maar 3 dagen!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.