Weblogs zeer geschikt als advertentiemedium

Weblogs zeer geschikt als advertentiemedium

Afgelopen week lanceerde Gawker Media in opdracht van Nike Art of Speed, een weblog dat is opgezet om potentiele klanten te interesseren voor Nike-produkten. En daar zal het niet bij blijven als het aan de marketeers ligt.

We zullen in de toekomst namelijk steeds vaker zien dat weblogs door marketeers worden ingezet als reclamemedium. In voorkomende gevallen zal de adverteerder zelf een weblog opzetten maar meestal zal worden geadverteerd op doelgroepweblogs. Tom Digs, partner van mediabureau Underscore Marketing, heeft inmiddels een eerste klantcase afgerond en kwalificeert weblogs als een zeer geschikt advertentiemedium.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.