Je bekijkt een artikel van Copernica
partner

Webinar Review/ROPO-campagne op 24 september #adv

20 september 2019, 14:00

Zo’n 56% van de fysieke aankopen wordt beïnvloed door online onderzoek vooraf, een fenomeen dat ook wel bekend staat als het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline). Door het ROPO-effect te meten, kunnen bedrijven de juiste marketingkeuzes maken betreffende de budgetten en biedstrategieën. Tijdens dit webinar op 24 september delen we vanaf 15:30 uur een aantal tips voor het opzetten van een effectieve review-e-mailcampagne en leggen we uit hoe je je kan voorbereiden om het ROPO-effect te meten.

Meld je aan voor het webinar

Copernica is marketing-software met functionaliteiten voor e-mailmarketing, websites, mobile en geautomatiseerde campagnes. Dagelijks maken meer dan 5.000 marketeers gebruik van deze diensten. De software integreert met vrijwel alle CMS-systemen, e-commerce platformen en CRM-software.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!