Zo'n 56% van de fysieke aankopen wordt beïnvloed door online onderzoek vooraf, een fenomeen dat ook wel bekend staat als het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline). Door het ROPO-effect te meten, kunnen bedrijven de juiste marketingkeuzes maken betreffende de budgetten en biedstrategieën. Tijdens dit webinar op 24 september delen we vanaf 15:30 uur een aantal tips voor het opzetten van een effectieve review-e-mailcampagne en leggen we uit hoe je je kan voorbereiden om het ROPO-effect te meten.
Webinar Review/ROPO-campagne op 24 september #adv

Er zijn 0 reacties op dit artikel
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.