WebAds introduceert de Road Block

WebAds introduceert de Road Block

WebAds Interactive Advertising introduceert de Road Block. Met de Road Block vult één adverteerder alle advertentieposities binnen één pagina op een website. Deze advertentieposities tonen dezelfde boodschap van dezelfde adverteerder en biedt dus volledige exclusiviteit.

WebAds heeft al enkele succesvolle Road Block campagnes geplaatst binnen haar netwerk. Hieruit blijkt dat niet alleen de impact groot is, maar ook de respons significant beter. 
Met name high traffic sites, zoals bijvoorbeeld Telegraaf.nl en Autoweek, lenen zich goed voor de Road Block. Op deze manier bouw je in korte tijd een groot bereik op. 
 
“We zijn continue bezig met het optimaliseren en verbeteren van de advertentieproducten op internet. Hierbij kijken we ook naar andere media. Producten die bijvoorbeeld in de TV branche succesvol zijn, vertalen wij naar een product dat geschikt is voor internet. Techniek speelt hier vaak een belangrijke rol bij.”, aldus Tjeerd Kooij, Managing Partner WebAds.

Bron:
Persbericht WebAds


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.