Wat is jouw grootste uitdaging op CX-gebied? #adv

17 september 2019, 08:58

Op donderdag 19 september 2019 is het weer tijd voor Customer Experience in 1 Day, hét event over het managen van customer experience in Nederland. Hoe kun jij jouw klant de juiste ervaring geven en welke tools kunnen daar bij helpen? Met inspirerende (internationale) keynotes, topsprekers van aansprekende merken zoals De Bijenkorf, DAS en Schiphol, B2B- en B2C-sessies, workshops door CX-experts en de verkiezing van de Customer Experience Professional van 2019. Bestel nu jouw ticket met code MFACTSCX50 en ontvang 50 euro korting. Tot 19 september!

Bestel je ticket

Mediabedrijf CustomerTalk ontwikkelt communities en content rondom een aantal specifieke bedrijfsvraagstukken. Door onze niche aanpak kunnen we de diepte in gaan over specifieke onderwerpen en stellen zo ons publiek in staat met onze onafhankelijk informatie en diensten betere (strategische) bedrijfs- en/of investeringsbeslissingen te nemen. Tevens brengen wij vraag en aanbod bij elkaar zodat wij ook waarde kunnen leveren aan aanbieders van oplossingen en diensten rondom deze bedrijfsvraagstukken. CustomerTalk biedt deze dienstverlening via meerdere titels en evenementen, waaronder CustomerTalk (het voormalige ITcommercie), Bijgespijkerd, The Best of Global Digital Marketing, Customer Experience & CRM in 1 Day, Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day en Leadgeneration in 1 Day. Alle titels zijn handelsnamen van Lumido Business Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!