Waarom bedrijven de blogosfeer monitoren

Waarom bedrijven de blogosfeer monitoren

Interessant artikel in C|Net over waarom bedrijven de blogosfeer monitoren:

Ultimately, the point of tracking what online consumers are saying about brands is to be able to react quickly if something bad happens or learn from the good things people say. Either way, though, companies are learning they have to pay attention.

Gisteren ook gelezen bij i-wisdom en brickmeetsbyte. Kijk ook op upstream voor een overzicht van tools om de blogosfeer te monitoren.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.