Waarom je als online organisatie een live-event moet organiseren #adv

2 november 2018, 09:55

Boodschappen, meetings, zakelijke afspraken en webinars: alles gaat online. We leven in een digitaal tijdperk en als we willen, hoeven we de deur nooit meer uit. Potentiële contacten leg je per e-mail, zaken doe je via online hang-outs en een event kun je live streamen. Wij gaan in gesprek met iemand die dit durft te betwijfelen. Theo Hylkema organiseert al meer dan een decennium verschillende live-events bij Jaarbeurs Media Plaza en gelooft heilig in de kracht van de persoonlijke ontmoeting. “Het is niet voor niets dat universiteiten zo vasthouden aan live-colleges.”

Lees hier het hele artikel

Jaarbeurs zet handel in beweging. Al 100 jaar. We inspireren, motiveren en activeren de handel door waardevolle live events te creëren. Van grootschalige publieks- en vakbeurzen en evenementen tot zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!