Virals, flash en andere aardige online communicatiemiddelen

Virals, flash en andere aardige online communicatiemiddelen

Aardig archief van viral marketing toepassingen.

Winnaar van de ClickZ award United Virtualities heeft een paar fraaie b2c campagnes online staan.

Tot slot een paar minisites waarover ik eens moet nadenken: Achtbaan-van-de-zaak (vacaturesite Six Flags), Liever Verliefd (van Coebergh, voor jonge zelfstandige vrouwen), Laat zien wie je bent (Andrelon; check die kussensloper!) en Wat doe jij? (Apothekers) (met dank aan Frank-ly).


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.