Virale Marketing voor Xbox 360 gestart

Virale Marketing voor Xbox 360 gestart
, ING Groep
@evr

Virale Marketing voor Xbox 360

Na het virale succes van ilovebees.com voor Halo 2, met $125 miljoen omzet in 24 uur zonder enige advertentie, doet Microsoft opnieuw een poging een viraal effect te krijgen voor de Xbox 360. Op origenxbox360.com is een konijntje te zien, een boom en een countdown timer naar 27 september. Als je met je rechtermuis klikt en kiest voor play/forward wordt er een Origen logo getoond (bron: IGN). Gezien de reacties op xbox360news lijkt het virale effect op gang te komen.


Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.