Verzekeren kan je zelf

Verzekeren kan je zelf

FBTO: Verzekeren kan je zelfVerzekeraar FBTO trekt zijn campagnethema ‘Verzekeren kan je zelf’ door naar een internetactie, ontwikkeld door Tribal DDB.

Internetters worden opgeroepen om FBTO te vertellen wat zij al heel lang zouden willen kunnen, en waarom zij juist dat ene ding onder de knie willen krijgen. Het draait om creativiteit: deelnemers aan de actie mogen filmpjes, foto’s, collages of bijvoorbeeld een rap inzenden. Daarnaast gaat het echter ook om het verzamelen van de meeste stemmen want uit de tien inzendingen met de meeste selecteert een jury de definitieve winnaar.

De actie is zo opgezet dat maximale ‘viral’ effecten mogen worden verwacht. Voor de actiebanners zijn vijf filmpjes uit het archief van het tv-programma “De leukste thuis” geselecteerd, die als voorbeeld dienen voor de inzenders en tegelijkertijd heel eenvoudig kunnen worden doorgestuurd naar vrienden en bekenden.

De actie is vorige week gestart en de actiesite is te bereiken via www.fbto.nl. De actiebanners worden uitgeserveerd via het MSN, Lycos en Zylom netwerk. Daarnaast wordt de campagne-boodschap via radiocommercials onder de aandacht gebracht.

Bron:
http://www.marketingonline.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.