Vergroot je (mentale) marktaandeel #spon

Vergroot je (mentale) marktaandeel #spon

Hoe verhoog je de mentale beschikbaarheid voor jouw merk? En hoe zet je adverteren in om je mentale marktaandeel te vergroten? Je leert het in 30 minuten!

Hoe beter mentaal beschikbaar je bent, hoe groter je mentale marktaandeel. En uiteindelijk je werkelijke marktaandeel. Het verzamelen van de juiste data helpt je om te voorspellen wat je werkelijke marktaandeel zou kunnen zijn. En om consistent betere keuzes te maken voor al je creaties op weg er naartoe.

Op dinsdag 8 juni organiseren NIMA en Validators een online lunchbijeenkomst over Byron Sharps nieuwste paper ‘Measuring advertising’s effect on mental availability’. Je maakt kennis met Sharps gedachtengoed rondom mentale beschikbaarheid.

Deze sessie wordt verzorgd door brand expert Marceline Veen (Validators) en promovendus Noud Schartman (VU Amsterdam). Meld je hier kosteloos aan voor deze lunchsessie.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.