Van click naar kick-through

Van click naar kick-through

De beroerde advertertentiemarkt noopt de marketeers tot desperate iniatieven: de kick through. Een gebruiker hoeft slechts een mouseover te doen om op de site van de adverteerder te komen. Ook al is de techniek niet nieuw, het is pas sinds kort dat het op grote schaal wordt toegepast (bijv. Orbitz). Het zal duidelijk zijn dat de internetgebruikers razend enthousiast zijn, niet dus :-)

Geselecteerde bronnen:
http://news.com.com/
http://www.marketingfix.com/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.