Unilever luistert naar de blogosfeer

Unilever luistert naar de blogosfeer

image Na Kryptonite, Kensington en Landrover nu dan Unilever die zich in de blogosfeer mengt. Maar nu met goed nieuws. Dan Entin is een blogger die schrijft over de problemen die hij heeft om zijn favoriete deodorant te vinden. Unilever luistert schijnbaar (er zijn middelen genoeg, zoals we al eens hebben geschreven) en heeft niet alleen uitgebreid per email geantwoord, maar Dan ook voorzien van een voorraadje deodorant.
Is dit het vervolg op klantenservice? Naast het callcenter en email-afhandeling, ook blogmonitoring? Zijn er in Nederland merken/bedrijven die actief de blogosfeer in de gaten houden?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • euh...wil natuurlijk weer geen reclame gaan maken maar er zijn aardig wat bedrijven die gebruik maken van www.clipit.nl juist om discussiefora en weblogs te monitoren.

    Een erg leuk voorbeeld is bijvoorbeeld een grote bank die al 2 jaar reageert op problemen in fora en een grote provider die idem doet...Denk wel dat deze bedrijven (nog) op eenzame hoogte staan wat betreft klantenbinding, tevredenheid...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.