Unilever luistert naar de blogosfeer

12 augustus 2005, 04:05

image Na Kryptonite, Kensington en Landrover nu dan Unilever die zich in de blogosfeer mengt. Maar nu met goed nieuws. Dan Entin is een blogger die schrijft over de problemen die hij heeft om zijn favoriete deodorant te vinden. Unilever luistert schijnbaar (er zijn middelen genoeg, zoals we al eens hebben geschreven) en heeft niet alleen uitgebreid per email geantwoord, maar Dan ook voorzien van een voorraadje deodorant.

Is dit het vervolg op klantenservice? Naast het callcenter en email-afhandeling, ook blogmonitoring? Zijn er in Nederland merken/bedrijven die actief de blogosfeer in de gaten houden?

Frank is sinds 2000 actief als blogger. De laatste jaren is hij een actief voorstander van het open internet en het indieweb: Hou controle over je eigen domein, je eigen data en eigen netwerk. Op zijn blog https://diggingthedigital.com/ schrijft hij over deze ontwikkelingen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!