Tv-reclame gaat online

Tv-reclame gaat online
,

Aan de tijd van het al dan niet bewegende maar in elk geval statische plaatje lijkt een eind te komen in de webvertising: de tv-reclame gaat online.

Op internet duiken steeds meer complete tv-spots op. Een van de Duitse pioniers is de Hamburgse Pilot Group (pilot-group.de). Hun Micro-TV-concept is gelanceerd met de kerstspot van postorderbedrijf Otto. De spot is samen met Kreativagentur Bartel, Broemmel, Struck voor internet aangepast tot een 300 kilobyte tellende Flash-film (een ??n-op-??nkopie zou veel te zwaar worden). Micro-TV is dus gebaseerd op de wijdverbreide Flash-technologie, met als groot voordeel dat de meeste internetgebruikers de hiervoor benodigde software op hun computer hebben staan.

Bron: Marketing online 28 april 2003.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.