TV-commercials komen naar het web

TV-commercials komen naar het web

TV-commercials komen naar het web Vandaag starten de websites van MSN, ESPN, Lycos en iVillage met het tonen van 30-seconden tv-commercials als interstitial. Pepsi is een van de eerste adverteerders die gaat experimenteren met deze nieuwe vorm van online advertising. Reclame-bureau Unicast is verantwoordelijk voor de campagne en Dynamic Logic doet onderzoek naar de effectiviteit van de campagne (bron: NYTimes.com).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Er is inmiddels flinke kritiek op deze nieuwe vorm van online advertising (zie bijv. webwereld.nl). Beetje flauwe en onprofessionele reacties. De techniek staat nog in de kinderschoenen en de manier waarop deze vorm van advertising het beste werkt zal ook nog moeten worden onderzocht. Denk dat de combinatie met online events, zoals recentelijk de autobeurs in Brussel, goed zou kunnen werken.

    geplaatst op
  • Een groot aantal websites in de VS adopteren de Unicast video commercial. Naast de pioniers op dit gebied, i.e. MSN, ESPN, Lycos en iVillage, bieden nu ook CondeNet, Discovery iMedia, Forbes.com, MaxOnline, weather.com, ABCNews.com, About.com, Accuweather, CBS Sportsline, Fox Sports, Gamespot, Maxim, Morningstar, Tickle, Tribune Interactive en UGO aan adverteerders deze mogelijkheid!

    Zie verder:
    http://www.adweek.com/

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.