Tv-budgetten wereldwijd onder druk

Tv-budgetten wereldwijd onder druk

De televisiebestedingen stabiliseren zich wereldwijd en andere media lijken steeds meer aandeel van tv af te snoepen, blijkt uit een nieuw internationaal rapport van ZenithOptimedia. Het aandeel van tv in de totale reclamebestedingen komt mondiaal uit op 38 procent.

ZenithOptimedia voorspelt dat de advertentiebestedingen met 4,7 procent zullen groeien in 2005 en met 6,1 procent in 2006. Internet zal dit en volgend jaar weer de grootste groeier zijn. Outdoor moet volgens het rapport ‘in deze multimediale tijden oppassen dat het wel complementair blijft aan multimedia en onderdeel van ge?ntegreerde campagnes’.

Via: Adformatie.nl


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.