Truth in advertising

Truth in advertising

Advertising involves the meeting of many minds, working together for one common goal. This is their story.

Het is al weer enkele jaren geleden dat ik een fragment zag van Truth in advertising (2001) van Tim Hamilton (Avion Films). Een hilarische korte film over de reclamewereld en dan vooral over de relatie tussen bureau en klant.

Via Bjoern Ognibeni werd ik gewezen op Werbewunderland waar de complete 12-minuten video (mpeg4, 32 Mb) is te downloaden. Een must voor alle brand managers, account managers, art directors en copywriters!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Leuk, maar had 'm al eens eerder gezien. Ik zie de video vanavond ineens op tal van weblogs verschijnen. Is daar een speciale reden voor?

    geplaatst op
  • Ja, daar is wel een reden voor Ronald.
    Bloggers hebben drukke banen naast hun blogactiviteiten. :-)

    geplaatst op
  • ooit eens een dergelijk filmpje gezien over product ontwikkeling. Weet iemand hoe dat filmpje heet?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.