Triple Play: a whole different ball game

Triple Play: a whole different ball game

PC- en internetgebruik Nederlandse huishoudens (bron: KPMG, januari 2006)

De marktspelers (telco’s en kabelmaatschappijen) op de markt voor Triple Play kondigen de ene na de andere stap aan in de opmars om het one stop shoppen mogelijk te maken voor de consument. Wat opvalt is dat de techniek vaak de meeste aandacht krijgt bij het promoten van Triple Play. Niet verwonderlijk want de technologie (o.a. IP) is de basis voor het kunnen aanbieden van Triple Play. Vraag is of de gemiddelde consument warm loopt voor Triple Play?

Om dit in kaart te brengen heeft KPMG in samenwerking met TNS NIPO een consumenten-onderzoek uitgevoerd in Nederland. De resultaten zijn gepubliceerd in het rapport Triple Play: a whole different ball game. Een interessante publicatie omdat met name de consument als invalshoek is gekozen en de betrokken organisaties zelf via interviews hun visie op deze ontwikkeling hebben kunnen geven.

Ik heb het rapport dit weekend aangevraagd en gisteren ontvangen (nog niet alle details gelezen). Bovenstaande tabel alvast over-genomen omdat het een beeld geeft van de PC- en internetpenetratie in de Nederlandse huishoudens.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • En ja ik weet dat als je alle smalband en breedbands bij elkaar optelt dat het totaal in de tabel niet klopt (waarschijnlijk een fout in het rapport).

    geplaatst op
  • Kan dat verschil 'mobile' zijn of valt dat onder smal/breedband?

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.