Toyota USA verkoopt auto’s zonder print- en TV advertising

18 februari 2004, 13:47

Toyota USA regio zuidoost verkoopt 26,4% van alle Scions in America, zonder ook maar één cent te spenderen aan traditionele print- en TV advertising.

De event- en internetmarketing voor de nieuwe, voor trendsetters bedoelde Toyota deed het bijzonder goed.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    AT

    Toyota is altijd vooruitstrevend geweest wanneer het gaat om new age advertising en multi level marketing. Wat ze bkijkbaar gezocht en gevonden hebben is het sentiment achter de doelgroep waardoor ze het motief konden beinvloeden. Sjapo!!!!


    18 februari 2004 om 17:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!