Toyota USA verkoopt auto’s zonder print- en TV advertising

Toyota USA verkoopt auto’s zonder print- en TV advertising
, Carl Mangold

Toyota USA regio zuidoost verkoopt 26,4% van alle Scions in America, zonder ook maar één cent te spenderen aan traditionele print- en TV advertising.

De event- en internetmarketing voor de nieuwe, voor trendsetters bedoelde Toyota deed het bijzonder goed.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Toyota is altijd vooruitstrevend geweest wanneer het gaat om new age advertising en multi level marketing. Wat ze bkijkbaar gezocht en gevonden hebben is het sentiment achter de doelgroep waardoor ze het motief konden beinvloeden. Sjapo!!!!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.