Top 10 Search Marketing Research Results

Top 10 Search Marketing Research Results

Cost per Click: Overall 2004/2005

Deze week organiseerde MarketingSherpa haar jaarlijkse teleconferentie waarin de top 10 search marketing research results werden behandeld. Dankzij Nikao hebben we de beschikking over de presentatie (pdf) met daarin enkele opvallende cijfers over o.a. pay-per-click (PPC), de effectiviteit van search engine ranking en de verschillen tussen search engine optimisation (SEO) en PPC. De audio van de teleconferentie zal waarschijnlijk in de loop van volgende week beschikbaar worden gesteld.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • een aantal belangrijke toevoegingen die gisteren in de call gedaan werden:

    de Cost per Click is de afgelopen 4 maanden redelijk geconsolideerd. Ondanks de stijging van 20 - 30% het afgelopen jaar zijn er dus geen (enorme) kostenstijgingen in het vooruitzicht

    Interessant vond ik ook de vermelding om Blogs te gebruiken als 'Focus group' om tot keywords te komen.
    (interessante discussie/item wellichtl; blogs als online focusgroep?)

    Daarnaast werd ook hier de Press Release als SEO instrument genoemd.

    geplaatst op
  • Voor de liefhebbers is nu ook de audiopresentatie beschikbaar:
    http://www.MarketingSherpa.com/tele/SEM10_11.mp3

    Nikao, nogmaals dank voor de tip!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.