Toekomst van TV reclame

Toekomst van TV reclame
, Upstream
@marcoderksen

Frank Rose beschrijft deze maand in Wired hoe de toekomst van TV reclame er uit zou kunnen zien. De titel van het artikel zegt eigenlijk al genoeg: The Fast-Forward, On-Demand, Network-Smashing Future of Television.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.