TiVo verliest greep op tv-markt

TiVo verliest greep op tv-markt

MarketingTribune: Vijf jaar na de introductie in de Verenigde Staten maakt van de potentiele groep abonnees van 30 tot 40 miljoen slechts 1,6 miljoen daadwerkelijk gebruik van TiVo, destijds een revolutionair systeem om digitaal televisieprogramma’s, muziek en foto’s op te nemen om later af te spelen. Net als Apple loopt het bedrijf TiVo het risico een markt geheel te vernieuwen, maar uiteindelijk de winst mis te lopen door de groeiende concurrentie. Reden voor TiVo om zijn marketingstrategie te herzien (bron: New York Times).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.