The Power of Us

The Power of Us

The Power of UsBusinessWeek heeft deze week een uitstekende special online staan met de sprekende titel The Power of Us.

In de special een aantal prachtige voorbeelden waaruit blijkt dat de auteurs van The Cluetrain Manifesto op korte termijn wel eens gelijk zouden kunnen krijgen en internet alsnog het eind van business as usual betekent. Niet doordat we nu eindelijk het verkoopkanaal hebben waarmee we de hele wereld als klant krijgen, maar doordat de macht verschuift van het bedrijfsleven naar de consument. Of beter gezegd, naar de online communities van consumenten!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Eduard heeft the power of us ook gelezen. Eigenlijk een must read voor alle marketeers. Frank(en), hebben jullie het nu eigenlijk ook al gelezen? ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.