‘The making of’ de tweede Sony Bravia commercial

14 juli 2006, 16:27

De commercial van Sony Bravia blijft een topcommercial. Het geheel genereerde de nodige online buzz, leverde Sony 7 miljoen views op en ìnspireerde andere partijen waaronder Tango.

Nu was er al enige tijd een Behind the scenes van deze commercial, maar voor de tweede commercial gaat Sony een stapje verder; Exclusieve content van de set komt online beschikbaar en bloggers zullen middels door Sony beschikbaar gestelde digitale camera’s filmopnames kunnen maken vanaf de set. Ook Bravia-advert.com wordt vernieuwd en voorzien van podcasts, images, video-materiaal en rss-feeds rondom ‘the making of’ deze tweede commercial.

David Patton, senior vice-president of marketing communications voor Sony Europe:

The Bravia audience is tech savvy, they are passionate about embracing new technologies, which means online is the ideal medium to connect with this market. We see this as a positive way to engage with and communicate with our market. We are not trying to prescribe content to people – this is all about making Sony more open and accessible, having fun and introducing new forms of entertainment in a way that people will positively engage with.”.

Volgens Adfreak kunnen we woensdag de eerste updates hierover verwachten op Bravia-advert.com. Ik ben benieuwd of de tweede commercial, waar vermoedelijk vuurwerk een hoofdrol zal spelen, kan wedijveren met het succes van de eerste commercial.

Bron: Brandrepublic.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

5 Reacties

    pietje

    tsja, mooi spul hoor, alleen jammer van al die bagger die erop verschijnt niet mooier wordt


    14 juli 2006 om 20:35
    evroekel

    @Cem: Heb je posting over 3D gelezen, dat is inderdaad veel belovend. Zo’n scherm met een goed audiosysteem geeft een compleet nieuwe ervaring.


    15 juli 2006 om 05:00
    Henk Bakker

    Fantastische reclame met prachtige muziek van Rossini.

    Jammer dat alleen de reclame clip is te downloaden bij Sony.

    De muziek is gratis te downloaden bij http://www.Startpagina.nl ( Classics A-Z nieuw)

    Ouverture ” La grazza ladra ” 9.37 min.


    4 december 2006 om 12:40
    Henk Bakker

    Correctie bericht Henk Bakker.

    Muziek te downloaden bij http://www.klassieke-muziek-mp3-startpagina.nl

    Na opening zoek Classics A-Z nieuw. russies uitziende website.

    Rossini Ouverture “La gazza ladre ” ( de stelende ekster ) 9.37 min.


    4 december 2006 om 13:06

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!