Super Bowl

Super Bowl

Amerika was weer eens helemaal in de ban van de Super Bowl. Dat geldt ook voor de marketeers. Op de vraag waarom ze zoveel geld willen uitgeven voor een TV spot tijdens of rondom de Super Bowl zegt 35% dat gaat om de “buzz” factor.

image

Bron:
http://www.emarketer.com/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • As in the 3 previous years, AdForum.com makes all of the Super Bowl XXXVII ads available online right after the game (January 26th, 2003).

    Register to access all the Super Bowl 2003 collection, the best shortcut to the actual trends of the advertising business. See what Budweiser, Cadillac, Pepsi, H&R Block, Levi's, Sony, Reebok, Chrysler or Visa chose to show this year to seduce consumers!

    Visit http://superbowl.adforum.com

    geplaatst op
  • Super Bowl Ads Push Viewers to Web
    With the Super Bowl over, advertisers who anted up more than $2 million for a 30-second commercial time slot are turning to Internet campaigns to maintain buzz for their brands.

    http://www.internetnews.com/IAR/article.php/10789_1575281

    geplaatst op
  • Some Superbowl Advertisers Forgot About Their Web Sites
    Seems some advertisers forgot about what might happen if, say, 20 million people try to go to your web site all at once. Cadillac's site suffered but Levi's did not. CBSNews reports a Keynote Systems study that ranked how responsive each site was during the game.

    http://www.cbsnews.com/stories/2003/01/27/scitech/pcanswer/main538171.shtml

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.