Step Ahead with Audi A3

9 juli 2005, 07:41

Step Ahead with Audi A3

Audi USA lanceerde deze week een microsite voor de Audi A3 waarop 3 jonge filmmakers gedurende 3 weken in een 15-minuten durende documentaire hun verhaal vertellen over de nieuwe Audi A3.

Tot en met 5 augustus kunnen sitebezoekers stemmen op hun favoriete documentaire. De filmmakers hebben de afgelopen maanden ook een weblog bijgehouden over hoe de documentaire tot stand is gekomen. Mooi voorbeeld waarin niet het produkt, maar de beleving centraal staat.

Vergelijk dit ook eens met de produktgerichte microsite voor de BMW 3-serie (waar ik na een paar klikken weer weg was).

Via: ClickZ

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!