Stel dit was een pitch…

Stel dit was een pitch…

Vijf minuten nadat ik mijn RSS-reader heb gestart, kom ik twee initiatieven tegen ter promotie van milieuvriendelijke(r) brandstoffen.

Allereerst is er Totalgaz dat middels een advergame de voordelen van autogas onder de aandacht brengt met als prijzen een jaar lang gratis brandstof, een vakantie voor twee personen en een aantal 20 euro tegoedbonnen (via Adverblog).

Even later kom ik bij Adrants GoE tegen die in North Dakota brandstof verkregen uit mais promoot. Een promotieteam met GoE auto rijdt rond, met eveneens als prijzen een jaar lang gratis brandstof of $20 aan gratis brandstof. Het GoE-team heeft een eigen site met blog en foto’s van de akties.

Twee min of meer dezelfde doelen, verschillend uitgewerkt. Naast elkaar gezet, ligt mijn voorkeur duidelijk bij GoE, hoewel dat ongetwijfeld meer inspanningen en budget vergt. Iemand een andere mening?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.