Standaarden en richtlijnen in zoekmachine marketing

Standaarden en richtlijnen in zoekmachine marketing

Na Yvette Pasman van Media Contacts is het deze week Paul Aelen van CheckIt die de E/merce column over Internet-marketing mag vullen. Zijn onderwerp is “search standaarden en richtlijnen”. Maar voor dat hij goed op gang is met zijn betoog is het artikel al weer afgelopen. Jammer, een gemiste kans om eens wat dieper in te gaan op de broodnodige standaarden en richtlijnen in zoekmachine marketing.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.