Sponsoring lifestyle-evenementen groeit

Sponsoring lifestyle-evenementen groeit

Het aantal sponsors van lifestyle-evenementen is in 2002 fors gestegen, zo blijkt uit de ReSpons Lifestyle Evenementen Monitor 2003.

ReSpons becijfert dat er in 2001 140 sponsors actief waren, terwijl dit aantal in 2002 is gestegen tot 190, een stijging van ruim 30 procent. In 2002 was de Rabobank de meest frequente sponsor met negen evenementen, vier meer dan in 2001. ABN AMRO sponsorde zes evenementen, hetzelfde aantal als in 2001. Heineken en Sligro vijf.

Zie ook:
http://www.sponsoronline.nl/


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.