SpinAwards 2004: Beste Crossmedia Campagne

SpinAwards 2004: Beste Crossmedia Campagne

ReclameWeek besteedde de afgelopen periode wekelijks aandacht aan de inzendingen voor de SpinAwards. Ook Marketingfacts zal deze week dagelijks even stilstaan bij de inzendingen van dit jaar. Vandaag de inzendingen voor de beste crossmedia campagne van 2004.

Nominaties voor beste crossmedia campagne

AnderZorg Ziekenfonds (AnderZorg (Menzis), La Comunidad)
CV - Vingers in de lucht (Stichting Consument & Veiligheid, TBWA Interaction Company)
Real Axe Babes (Lever Faberg? Nederland, Media Republic)
SpecialBite (Special Bite, Special Bite BV)

Voor leden van marketingfacts is het betreffende artikel uit ReclameWeek hier te downloaden.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.