Sociale netwerken inzetten voor merkdoeleinden

Sociale netwerken inzetten voor merkdoeleinden

Op iMedia Connection brengt Michael Jones een opmerkelijk pleidooi om de sociale netwerken als Friendster, MatchNet en MoveOn.org die opgang maken op het internet niet alleen te beschouwen als een middel om contacten te leggen voor een nieuwe job en dergelijke, maar ook in te zetten voor merkdoeleinden (via: http://www.6minutes.net/nl/ ).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.