Search & Co begonnen met werving en selectie voor creatieven
Het is inmiddels een beproefd recept van Maurice van Uden & Co: iedere vraag schept zijn aanbod. Dat is dan ook de vermoedelijke reden dat zijn Search & Co vandaag Creatieven.com heeft aangekondigd.
Ik citeer uit het persbericht: “Met Creatieven.com wil de groep de arbeidsmarkt voor creatieve medewerkers accurater bedienen dan tot op heden mogelijk was. Via dochter Redactie & Co werd weliswaar bemiddeld in creatief personeel, maar de focus ligt daar op de tekstgerichte beroepsgroepen. Art directors, dtp’ers, beeldredacteuren en designers kunnen daarom voortaan terecht bij Creatieven.com.” Op basis van haar ervaring verwacht de Search & Co Groep dat Creatieven.com binnen anderhalf tot twee jaar “break even” zal draaien. In 2006 wordt een omzet verwacht van zo’n 150.000 euro, een jaar later moet dat gegroeid zijn tot circa 500.000 euro. Succes Maurice. Ik denk dat je een gat in de markt hebt gevonden.
De website ziet er al veelbelovend uit!
Met alle respect, maar ik begrijp niet wat er zo bijzonder is aan de zoveelste vraag-en-aanbod site van personeel ??
Bovendien kan de site zelf wel een goede designer gebruiken…
Ik vind de site er voor een bedrijf dat (visueel) creatief personeel aanbiedt inderdaad een beetje karig uitzien!
Het ziet er buitengewoon armoedig en sleezy uit…
Ik zou me hier als ontwerpster sowieso niet aanmelden, laat staan als bedrijf zaken mee willen doen.
En inderdaad, het feit dat dit bedrijf creatieven aanbiedt, maakt het helemaal ironisch.
Misschien een vroege 1 april grap????
Ik denk idd dat de creatieve medemens heel erg geinspireerd zal raken door dit knappe stukje design van Maurice. Misschien kan hij zich beter gaan richten op de werving en selectie van een veel grotere doelgroep ‘de clueless webdesigner’
Het verbaast mij dat een dergelijk zwak initiatief toch weer de aandacht weet te krijgen van een aantal sites, o.a. deze en Adformatie.
Kan onze nieuwe site inmiddels wel aan uw verwachtingen voldoen? De eerste versie was idd niet erg inspirerend, maar met startups kun je beter wat low profile zijn. Inmiddels hebben we de targets voor de eerste twe jaar ruim overtroffen. Over zwakke initiatieven gesproken 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!