Schrijf je met korting in voor het Mediapark Jaarcongres #adv

8 juni 2016, 08:30

23 juni staat het Media Park in het teken van het Mediapark Jaarcongres! Een dag innovatie en inspiratie rondom het thema ‘The Video Age’ – met onder andere bijdragen van Pim Schmitz (Talpa), Jildou van der Bijl (Linda Magazine), Jan de Jong (NOS) en Bert Habets (RTL). Schrijf je in met de kortingscode X4E27 CDEA 4844 2BAC van Marketingfacts en betaal €195 i.p.v. €249!

Video is overal om ons heen – op ieder device, op elk tijdstip, op elke plek. Er wordt meer videocontent gemaakt dan ooit en we krijgen steeds meer video’s aangeraden via slimme algoritmes. Video is daarnaast al lang niet meer alleen voorbehouden aan mediabedrijven, steeds meer merken communiceren via video met hun klanten, op een persoonlijke manier. Maar ondanks dat de consumptie en productie alsmaar toeneemt, neemt het bereik en de winstgevendheid van (traditionele) mediabedrijven steeds verder af. Hoewel? Er zijn ook markten die explosief groeien zoals in China en in Saoedi Arabië, waar TV formats gretig worden afgenomen en giga bereikcijfers worden gerealiseerd. Wat betekent dit? In elk geval dat video een onstuitbare opmars maakt!

Tijdens MPJC word je in één dag bijgepraat over de belangrijkste ontwikkelingen! Met bijdragen van onder andere:

  • Pim Schmitz, CEO Talpa

  • Maikel Verharen, Head of New Business Development GfK

  • Jildou van der Bijl, hoofdredacteur Linda Magazine

  • Sanne Cousijn, Producer Blackframe, bekend van o.a. de Meisjes van Thijs

  • Jan de Jong, Directeur NOS

  • Bert Habets, CEO RTL Nederland

  • Henk Hagoort, voorzitter NPO

De complete line up is te vinden op de website van MPJC.

Profiteer van korting!

Schrijf je in met de kortingscode X4E27 CDEA 4844 2BAC van Marketingfacts en je betaalt slechts €195,- in plaats van €249,- !

Schrijf je hier in.

Het iMMovator Cross Media Network is een netwerkorganisatie die zich richt op het versterken van de crossmediasector met de nadruk op innovatie en economisch rendement. Dit gebeurt door kennisdeling, kennisvergaring en het organiseren van contactmomenten tussen bedrijven, overheden en kennisinstellingen. Vanuit een kleine basisorganisatie worden verschillende projecten, events en publicaties opgestart die innovatie in de media industrie aanjagen.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!