Schoolbank.nl en Geenstijl.nl in zee met Adfactor

18 februari 2005, 15:33

Adfactor, het nieuwe advertentienetwerk van Phileas Fox (Bokoe.nl) en Friso Hessing (voorheen Ster), verzorgen vanaf deze maand de reclameverkoop op schoolbank.nl en geenstijl.nl.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

9 Reacties

    Remco

    Opvallend dat vanaf vandaag (?) ook de advertenties van speurders.nl zijn verdwenen van geenstijl!?


    18 februari 2005 om 21:07
    Fleischbaum

    @Remco: Wellicht dat een bezoekje aan de rubriek Brillen en zonnebrillen op Speurders geen slecht idee voor je zou zijn…


    18 februari 2005 om 21:26
    Kasper Katje

    Dat zie je inderdaad toch echt verkeerd Remco, GeenStijl is nog niet genoeg leeggezogen dooor Speurders (of werd een andere term gebruikt?).


    19 februari 2005 om 00:18
    Fleischbaum

    @Kasper: Uitgewoond…


    19 februari 2005 om 00:26
    Kasper Katje

    Thanx, en ach, zolang ie betaalt mag ie het noemen hoe ie wil toch? Geeft ‘m vast een goed gevoel. Maar goed, we dwalen af…excuse moi.

    Ik vind vooral die header sponsoring origineel en interessant. Ben benieuwd wat dat voor plaatjes gaat opleveren.


    19 februari 2005 om 00:39
    pexieman

    gaat die header advertentie niet enorm irritant worden?


    19 februari 2005 om 04:29
    Kasper Katje

    Dat zal natuurlijk per persoon en per uiting verschillen.


    19 februari 2005 om 19:29
    media

    R-win.com (via Dennis) komt met de advertentiekosten op geenstijl.nl (ca. 60.000 bezoekers per dag):

    “(…) Zo blijkt de header €20, CPM* te zijn, de linker en rechteradvertentiepositie respectievelijk €15 CPM*, €12,50 CPM* En de w00t, first post: een klein bedrag van € 5000,- fixed fee per maand. (…)”


    22 februari 2005 om 19:54
    Geezer

    Lekkere actie van AdFactor. Tarieven gemiddeld 12,50 euro cpm. Hmmm als ik op parool of telegraaf voor 8 euro cpm kan staan. Waar zal ik dan toch adverteren?? Duidelijk een voorbeeld van een bureau die er geen kont van begrijpt


    1 juni 2005 om 06:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!