Sanoma met The PowerBabe Game

11 februari 2004, 06:01

Sanoma met The PowerBabe GameSanoma Uitgevers komt met een nieuwe online game: The PowerBabe Game. Doel is de grootst mogelijke PowerBabe van de online gemeenschap te worden. Roddel, achterklap en het sluiten verbonden zijn hierbij de wapens.

The Powerbabe is ontwikkeld door het Deense bureau Pinkfloor. Nederland is het eerste land buiten Scandinavi? dat met de game start. De doelgroep van dit web- en sms-spel zijn tienermeisjes. In Scandinavi? registreerde al meer dan 50 procent van de meisjes tussen 12 en 20 jaar zich om het spel via het web te spelen, claimt Sanoma. Een speelsessie duurt gemiddeld 40 minuten.

Op termijn zal het concept PowerBabes naar andere mediumtypen doorvertaald kunnen worden. PowerBabes richt zich met name op de doelgroepen van Fancy en BreakOut! Door de inzet van PowerBabes hoopt Sanoma het bereik binnen deze doelgroep te verdiepen en verbreden.

Bron:

http://www.adformatie.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Kelly

    Ik ken me niet aanmelden .. heel irritant


    10 maart 2004 om 19:33
    myrthe

    ik snap er nix van ik wil oowk!!!


    19 maart 2004 om 13:40
    Dominique

    Waarom doet ie ut niet? Dit is zeer irri!


    20 maart 2004 om 10:53

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!