Richtlijnen voor corporate blogs

25 maart 2005, 06:05

Diva Marketing (via: Arnoud) heeft een interessant overzicht van weblogs die richtlijnen geven voor corporate weblogs:

Scobleizer

CorporateBloggingBlog

Thomas Nelson Publishers

BusinessLogs

Sun Policy on Public Discourse

Ray Ozzie’s Weblog

Business Blog Consulting

MSNsearch PR Opinions

Scale/free

Charlene Li, Forrester

Iemand nog meer verwijzingen die de moeite waard zijn?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Hans Mestrum

    Kijk maar even op mijn weblog. Ik heb ook een lijstje gemaakt en de posting van jou en frankwatching mee genomen.


    25 maart 2005 om 08:51
    Evert Jan

    Ja, probeer eens een -goed- communicatiebureau!

    Tappan Communicatie heeft bijvoorbeeld ruime ervaring in ‘beleid in communicatie’ (want daar hebben we het eigenlijk over).

    Oók voor interactieve middelen. Communicatie en PR uitdagingen en oplossingen bestaan immers al decennia.

    De dialoog is niet begonnen met het weblog 😉


    25 maart 2005 om 23:03
    media

    Indrukwekkende lijst Frank, nu nog tijd zien te vinden om dat allemaal te gaan lezen 😉

    Ook leuk om te zien dat jullie Wiki-experiment zijn eerste vruchten begint af te werpen!


    10 april 2005 om 03:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!