Retecool’s ‘website schoon’ campagne

26 augustus 2004, 04:31

Retecool: “Al maanden worden we buiten, online en op de radio geteisterd door de ‘nederland schoon’ campagne. Het is uiteraard een nobel streven om Nederland schoon te krijgen, maar verbeter de wereld en begin bij jezelf. Wat een onvoorstelbare draak van een website is er voor Nederland Schoon ontwikkeld. Deze bagger is door Microsoft Frontpage specialist Media Minded in elkaar geprutst.”

Wat kan ik daar nog aan toevoegen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

4 Reacties

    Piet Snot

    He,

    een beetje respect voor Media Minded: het enige design bureau dat met een kleurenblinde designer werkt


    26 augustus 2004 om 05:06
    Peter

    Lijkt me niet handig om met een kleurenblinde designer te werken. Je kiest toch ook geen blinde als taxi chauffeur? Of een doofstomme als tolk? Ik ben absoluut een voorstander van integratie van gehandicapten in het dagelijkse leven (dus ook in werk) maar je moet niet overdrijven.


    26 augustus 2004 om 05:13
    reet

    @ Peter: ik kan me zo voorstellen dat Piet Snot een grapje maakte, maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben hoor


    26 augustus 2004 om 07:14
    Blues

    LOL! Die website is dan ook wel het ultieme voorbeeld van subsidie graaien!


    26 augustus 2004 om 14:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief