• Usability & design
    wordt gesponsord door

Retecool’s ‘website schoon’ campagne

Retecool’s ‘website schoon’ campagne

Retecool: “Al maanden worden we buiten, online en op de radio geteisterd door de ‘nederland schoon’ campagne. Het is uiteraard een nobel streven om Nederland schoon te krijgen, maar verbeter de wereld en begin bij jezelf. Wat een onvoorstelbare draak van een website is er voor Nederland Schoon ontwikkeld. Deze bagger is door Microsoft Frontpage specialist Media Minded in elkaar geprutst.”

Wat kan ik daar nog aan toevoegen?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • He,

    een beetje respect voor Media Minded: het enige design bureau dat met een kleurenblinde designer werkt

    geplaatst op
  • Lijkt me niet handig om met een kleurenblinde designer te werken. Je kiest toch ook geen blinde als taxi chauffeur? Of een doofstomme als tolk? Ik ben absoluut een voorstander van integratie van gehandicapten in het dagelijkse leven (dus ook in werk) maar je moet niet overdrijven.

    geplaatst op
  • @ Peter: ik kan me zo voorstellen dat Piet Snot een grapje maakte, maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben hoor

    geplaatst op
  • LOL! Die website is dan ook wel het ultieme voorbeeld van subsidie graaien!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.