Resultaten ‘Follow your own star’ campagne van Mercedes-Benz

Resultaten ‘Follow your own star’ campagne van Mercedes-Benz

Duitse versie van 'follow your own star' flash banner (powered by frisidee)Emerce: De campagne follow your own star rondom de nieuwe A-Klasse van Mercedes-Benz heeft volgens Mercedes geleid tot een ‘zeer hoge respons’. De actiesite trok wekelijks 20 duizend unieke bezoekers en genereerde in totaal 362.000 pageviews. De campagne liep van 28 juni tot en met 5 augustus en werd tegelijkertijd gehouden in 24 Europese landen. In totaal schreven 1380 mensen zich in voor de Star Tour.

Uitgaande dat al deze cijfers gelden voor de Nederlandse markt, dan betekent dit een conversie van ongeveer 1,3% (van bezoek naar inschrijving). Aardig, maar ben er niet van onder de indruk. Verassend was wel de flash-banner die is gebruikt voor de campagne (klik op figuur).


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.