Reebok met Europese online campagne

Reebok met Europese online campagne

Reebok komt met een Europese campagne, ‘Whodunit?’ getiteld, die alleen online wordt gevoerd.

In de Verenigde Staten was er omtrent de campagne wel een aantal tv-commercials te zien, die voor Europa online worden gezet. Het is de eerste keer dat er gebruik wordt gemaakt van streaming video in MSN Hotmail accounts rond Europa voor advertising. Dat zegt Paul Cunningham, managing director van Flashtalking tegen Brandrepublic. Het bedrijf is verantwoordelijk voor de online video.

Voor de (adaptie van de) campagne Europa zijn Mediaedge:cia, Zentropy Parijs en Flashtalking verantwoordelijk. Het bureau dat de commercials vervaardigde was Arnell Group.

Bron:
http://www.adformatie.nl/


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Blijkbaar is de online campagne in de US succesvol. Daar is de online campagne al gestart op 24 juni (bron: IAR).

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.