Reebok lanceert ‘I Am What I Am’-campagne

Reebok lanceert ‘I Am What I Am’-campagne

TV-commercial 'I Am What I Am' van ReebokReebok’s nieuwe campagne I Am What I Am ging begin deze week in Europa in premi?re. De grootste reclame-campagne in meer dan tien jaar van het sportmerk aldus Adformatie.

I Am What I Am werd gemaakt door reclamebureau mcgarrybowen in New York. De campagne moet jonge mensen aansporen om hun eigen individualiteit te omarmen door moderne helden, onder wie rap-icoon 50 Cent, filmster Lucy Liu en topsporters Kelly Holmes, Andy Roddick, Allen Iverson en Iker Casillas, te ‘huldigen’.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Hallo,
    Als de spullen net zo goed zouden zijn dan de reclame zouden jullie iets fantastisch kunnen zijn.
    Eef Por

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.