Reebok campagne met 50 Cent teruggehaald

Reebok campagne met 50 Cent teruggehaald

De Reebok campagne “I am what I am” met rapper 50 Cent is in de UK van de markt gehaald. Er zijn klachten binnengekomen over de verheerlijking van de gangster cultuur waar de rapper uit voorkomt. In de commercial en de printadvertentie worden de 9 kogelgaten die 50 in zijn lijf heeft onder de aandacht gebracht. Reebok reageert: “The campaign is intended to be a positive and empowering celebration of this right of freedom of self-expression, individuality, and authenticity.”


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.